torsdag den 8. maj 2008

Så må vi hellere se at få gang i debatten her på bloggen.

Først mange tak for sidst. Det var et flot program Præsidiet og Jørgen havde fået sat op, en rigtig dejlig tur som vi nød meget.

Jørgen lægger op til en debat om hvorvidt næste udenlandsarrangement skal gå til Indonesien.

Mit synspunkt er, at det kunne være rigtig fedt at besøge Rie, og jeg overvejer da også en privat tur derned. Men en så lang rejse kræver en tur på en uge, og det synes jeg er for meget til et PIL-arrangement. Jeg mener også at det er et forkert signal at rejse til indonesien for at høre om business, der er mange andre steder, som ikke er så eksotiske, som kunne være mere relevante.

Hilsen
Yvonne

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kære alle,

Tak for sidt til alle og tak til Yvonne for at forsøge at genoplive vores blog. Med hensyn til Indonesien er der udover Yvonnes kommentarer på bloggen også kommet andre reaktioner. Et par stykker med entydig opbakning til en tur til Indonesien og et par stykker med samme type overvejelser som Yvonne, altså bl.a., at det bliver for lang en tur i PIL 14 regi. Der er også et medlem, der foreslår, at det overvejes at kombinere en PIL 14 tur med ferie, men det synes jeg personligt ikke er en god idé. PIL 14 (erhverv/efteruddannelse) og ferie mener jeg ikke skal blandes mere,end vi allerede gør. Så hellere en decideret fælles ferie for de PIL 14 medlemmer, der måtte have lyst, men uden at blande det "officelle" PIL 14 ind i sagen. Personligt kan jeg da i den forbindelse godt for mig se f.eks. en 30-40 PIL 14 medlemmer, inkl. større børn, ægtefæller m.v. på en uges sejltur i Kroatisk farvand eller lignende!

Hilsen

Jørgen G.

Anonym sagde ...

Kære Alle

Tak for sidst til alle.

Jeg er enig i at en tur til Rie kunne være rigtigt spændende, men er for lang tid for et PIL arrangement.

En fælles ferie med sejltur i adriaterhavet kunne da være spændende.

Vedrørende den næste udlandstur foreslår jeg Litauen, hvor Tonny og jeg har nogle gode kontakter i bl.a. deres Finansmin. mv. og kunne lave et spændende program, og der er faktisk mange spændende ting at se.

hilsen

Simon